16 Nisan 2010 Cuma

AYNADA SOHBET

Kilitle ışığa zindanlarını,
Bize ve kuşlara kalsın bulutlar
Ezmeden umudu bir dev ayağı,
Kışlığa göçsün tüm kutsal günahlar...


Dirilsin gençliğin her bir yanından,
Boğulmasın sesin sığ sevdalarda
Ömrün saniyeyle yazıldığı an,
Zaman hasat dersin samanyolunda...


Ne yazık, çok erken geldik dünyaya,
Vuslat alıp, hasret vermek farz oldu
Karışıp kaybolmak kalabalığa,
Bir hayale koşmak, ah ne yorucu...


Geceler içmeden gelecek günü,
Kanmadan yılların kurnazlığına
Bilmeden belki de dün öldüğünü,
Yer yarılsa, taş çatlasa ağlama...

şehnaz aysel ateş

6 yorum:

  1. Şehnaz Perimin sohbetini seviyorum...
    Nerde olursa olsun.

    Sevgiler o şiir yüreğinize.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Aysel seni burada görmek ne hoş, hoş geldin arkadaşım.
    Dile gelmiş yine hayat çağlamış mısralarda illede, BİLMEDEN DÜN ÖLDÜĞÜNÜ YER YARILSA TAŞ ÇATLASA AĞLAMA!diye yumruğunu indirmiş ki ne çok şey var içinde yüreğine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Duygular dillenince böyle oluyor işte,insan yüreğinden geleni nakış nakış işliyor gönüllere.

    Her zaman severek okuduğum kalemlerdensiniz sevgili aysel hanım,gönül sesinize doyum olmuyor.

    Saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Şehnaz,
    Blogger' deki bu yeni blogun hayırlı uğurlu olsun. Bu yeni sayfanı bana haber vereli 4-5 gün oldu ama blog adresini bilmediğini söylediğinden ben newbahar'ın blogunda senin resmini görüp tıklayınca seni sonunda buldum. Gördüğün gibi azmin elinden bir şey kurtulmuyor. Neyse sana blog adresini ben söyleyeyim, başkası isterse onlara da sakın "samanyolu" ya da "sevgiler" deme. Öyle ararlarsa bulamazlar canım. Senin blog adresin şu: nebula6.blogspot.com
    Yeniden hayırlı uğurlu olsun canım biraz kafayı yedirdin bana ama olsun:))))sonunda blog adresini bulmuş oldum. sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. "Yer yarılsa, taş çatlasa ağlama..."

    Ağlamamak ne mümkün...

    YanıtlaSil
  6. Bir hayale koşmak yorucu evet, ama o kadar da zevkli. Yaşamanın da bir amacı olmalı değil mi. Yoksa neye yarardı hayat. Saman çuvalından farksız.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil